Wednesday, July 13, 2011

Hot or Not

{nesting}


I was in the zone yesterday. Me vs. My Closet.
The urge to simplify my wardrobe hit me hard. And when I say simplify, I mean, make some room for a little shopping that might take place soon.

Not that I even like to wear clothes anymore, due to a certain tiny hot human constantly radiating heat into every cell and organ of my body.

Womb=Oven

{A frozen cucumber scented washcloth is my new favorite "accessory"}


But according to People of Walmart, it's socially acceptable these days to be out and about in your skivvies.

So, that's always an option.

xoxo

{Bon Bon}





26 comments:

Rissy said...

one of my favorite hobbies is sitting on people of walmart and trying to find my town... Every time I walk into wally world I think "wow, this needs to be on that site"

Ahhh tiny human! so excited!!!!

leigh said...

YES!
You have officially ok-ed it.
I think I will be a HOT mess when I nest. Since I already go through crazy cleaning moods as it is.
Love, Leigh

Monica said...

Haha every time I "simplify" my closet, I end up put half the stuff I took out that I never wear backk into my closet saying to myself, 'but what if i want to wear that sometime?' ...its insane ;)

Alexis Kaye said...

haha, nothing about people of walmart is socially acceptable.

Ayan said...

congrats to you! must be so excited!!! yes the series is awesome esp if you're planning to be a working mama.
xoxo, ayan

Delaney said...

Cleaning out a closet is always a task!

Mandy said...

Oh my gosh, I totally just did this with my closet! I have a matching garbage bag in my hallway. Also, since I'm new to your blog, I just noticed that our husbands are both named Daniel and I think that's kind of neat :).

M loves D

Katie Blacker said...

thanks for your sweet compliment! Your blog is AWESOME! congrats on the pregnancy!

Eden said...

people of walmart KILLS me. haha. could sit and laugh for hours. as far as cleaning out my closet to make room for more...been there, done that.

you're not alone girl!

Eden said...

people of walmart KILLS me. haha. could sit and laugh for hours. as far as cleaning out my closet to make room for more...been there, done that.

you're not alone girl!

Jessica Holly said...

I kind of love getting rid of old clothes! It makes me feel so much better about getting new ones ;) lol! I hope you're coping with the heat, we're feeling it here in NYC as well. I was definitely wishing I was only in my skivvies today....but I have nowhere near your excuse!

Kelsey Cole said...

Cute post:) I'm so excited about your cute little boy on the way! You are going to be the cutest mommy!!

caz said...

I hate purging my closet.. I am a total hoarder.. Having to get rid of an item of clothing makes me sad.. I also take a photos of things before I part with them.. *is weirdo*..

My solution to more shopping is just needing a bigger closet! x

Elizabeth and Kyle @ Love Is the Adventure said...

Oh, you didn't get that memo? Yeah, underwear in public is now cool. You're welcome.

kira said...

I don't think the nesting bug is going to bite me at all. I'm almost at 7 months now and my house is a disaster, we finally just registered for baby stuff, and the nursery isn't even started.

I'm glad it seems to be starting early with you. That will probably be really helpful.

Also, I am one of those people who are constantly cold, but since I have had this baby inside of me I'm hot all the time. So, I totally feel your pain there.

Diana said...

I dread going through my closet but recently I have had to get serious. If I haven't worn it in two years I have to get rid of it. lol I am getting there.

Good thing this past week in Portland has been cooler than normal. That should help with the baby sweats!

Ari- Audrey Onassis said...

I'm pretty sure this is the first post I've read on your blog. Here are my thoughts: I'm in love. If you're looking for me, you can find me in your archives.

thinkpriddy said...

Congrats on your little bun in the oven! :)

Linh @ La-La Linh said...

Yay for summer cleaning and buying new things :) I am all about that! Haha
-Linh

Shalyn said...

You are so cute. Have fun nesting and take a belly picture, mmkk?

jessica said...

i desperately need to do this... i have clothes that i haven't worn in over a year... now you've got me inspired... :)

Mrs. T said...

I need to do this, too!!! EEEE... I'm just scared I'll have throwing-away remorse!!

Amanda said...

I love your blog! Thanks for stopping by mine. I'm a new follower :) and am thoroughly enjoying reading instead of doing work right now...oops!

Mikelle Jade {The Honeypie Archives} said...

yay for being "in the zone" I can NEVER get rid of any clothes, ever. I always think I'll wear it later, even thought I know I won't!

jessica whitaker said...

Ahh can I just say that I LOVE your blog?? And horray for being in the zone.

L E A H said...

It always feels so great to empty out my closet of all the clothes that I don't wear. All those old things only hold you back. Gotta make room for the new and improved!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...